« Березень 2025 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес
Банк впровадження та використання педагогічних інновацій
у Добровеличківській ЗШ І-ІІІ ступенів №1
Назва і суть інноваційної технології, автор- розробннк |
Колектив або особа, які апробують (адаптують, впроваджують дану технологію) |
Прогнозовані результати |
Друкована продукція з досвіду впровадження даної інноваційної педагогічної технології |
Особистісно орієнтована освіта дітей 6-10 років. Програма «Крок за кроком» Авт. Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» та Міжнародний центр для дітей (Вашингтон, США) Суть технології: альтернативна освітня модель демократичного спрямування. Ключові ідеї: індивідуальний підхід до навчання й виховання дітей; розвиток нового типу стосунків між школою та сім’єю на основі партнерства; інтерактивна взаємодія із суб’єктами виховання; розвиток усіх психологічних процесів через створення розвивального середовища. |
Врадій Т А., вчитель початкових класів
|
Розвинути соціальні, емоційні навички дітей молодшого віку, які заохочують турботливу та толерантну поведінку дітей, їхніх учителів, директорів шкіл через проведення ранкових зустрічей. |
Врадій Т А. Батьківські збори. «Освітянське слово» |
Урок математики в 4 класі
Тема "Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові" (Закріплення)
Урок з основ здоров'я
1клас
Тема: Практична робота "Як складати портфель"