«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес
21-06-2016, 13:15 | Автор: Admin | Категорія: Інноваційна діяльність

Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес

Банк впровадження та використання педагогічних інновацій

у Добровеличківській ЗШ І-ІІІ ступенів  №1

Назва і суть інноваційної технології, автор- розробннк

Колектив або особа, які апробують (адаптують, впроваджують дану технологію)

Прогнозовані результати

Друкована продукція з досвіду впровадження даної інноваційної педагогічної технології

Особистісно орієнтована освіта дітей 6-10 років.

Програма «Крок за кроком»

Авт. Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» та Міжнародний центр для дітей (Вашингтон, США) Суть технології: альтернативна освітня модель демократичного спрямування. Ключові ідеї: індивідуальний підхід до навчання й виховання дітей; розвиток нового типу стосунків між школою та сім’єю на основі партнерства; інтерактивна взаємодія із суб’єктами виховання; розвиток усіх психологічних процесів через створення розвивального середовища.

Врадій Т А., вчитель початкових класів

 

Розвинути соціальні, емоційні навички дітей молодшого віку, які заохочують турботливу та толерантну поведінку дітей, їхніх учителів, директорів шкіл через проведення ранкових зустрічей.

Врадій Т А. Батьківські збори. «Освітянське слово»

Тренінг-спілкування як педагогічна технологія. Ю.Ємельянов

Суть технології: навчання ефективному спілкуванню

Ліщенко Л.А. - заступник директора з виховної роботи,

Врадій Т.А.,

Малімон І.Л., вчителі початкових класів; Бондаренко Н.В., практичний психолог

Формування та розвиток умінь, навичок і настанов ефективного спілкування.

Кулик Т.В.

В школу - за здоров’ям. Буклет з досвіду роботи. РМК. 2007 р.

Начальна гра на уроці ураїнської  літератури

Константінова Н.Ф., вчитель української мови та літератури

Розвиток читацьких та художніх здібностей дитини. Удосконалення літературних здібностей учнів

Конспект уроку у 9 класі «Відомий та невідомий Т.Шевченко»

Комбінована система навчання.

М.Гузик

Суть технології: гармонійне поєднання колективної, групової, індивідуальної роботи з різнорівневою  диференціацією, що здійснюється за рахунок гнучкого моделювання навчального процесу у вигляді послідовного ланцюжка уроків семи типів.

Врадій А.В., вчитель історії

Виховання в учнів кращих якостей: уважності, дружелюбності, співпереживання, вироблення в учнів почуття рівності та власної гідності, що є наймогутнішим мотивом навчання.

Досвід вивчається

Технологія розвивального навчання. Л.В.Виготський, Д.Б.Ельконін, В.В.Давидов

Суть технології: спеціально побудоване навчання для і формування здатності до саморозвитку, самопізнання та вміння навчатись

Педагогічний колектив школи

Формування особистості з гнучким розумом, розвиненими потребами до подальшого пізнання та самостійних дій, з певними навичками та творчими здібностями

Глухова А.Г.

Технологія розвивального навчання на уроках мови та літератури. Буклет з досвіду роботи. РМК. 2009 р.

Розробки уроків, позакласних заходів з використанням технологій

Превентивний проект «Школа проти СНІДу». Авт.: Т.В.Воронцова, Т.С.Пономаренко за сприяння Міжнародного Альянсу з ВІЛ/СНІДу , «Шкільна програма з профілактики вживання тютюну, алкоголю та наркотиків ХОУП»

Суть: досягнення позитивних змін у складових поведінки учнів, які сприяють зменшенню ВІЛ- інфікування шляхом розвитку життєвих навичок. Сприяння становленню особистості, здатної вести самовідповідальне життя

Ліщенко Л.А., заступник директора з виховної роботи

Малімон І.Л.,

Врадій Т.А. – вчителі початкових класів

Розвиток необхідних умінь і навичок, які зменшують схильність молоді до ризикованої поведінки; посилення мотивації на здоровий спосіб життя;

оволодіння учнями інформацією з проблеми ВІЛ/СНІДу; формування відповідних ставлень до цієї проблеми і людей, які живуть з ВІЛ.

Добірка розробок тренінгових занять для адвокації проекту

Година спілкування «Вогонь служить людині?!», журнал «Шкільний світ» №12, 2011 рік.

Розробка заняття-тренінгу курсу превентивного проекту «Шкільна програма з профілактики вживання тютюку, алкоголю та нароктиків ХОУП» у 2 клдасі на заявлену тему. Онлайн-журнал «Відкритий урок»

Ігрові технології навчання.

Суть: гра багатогранна, вона розвиває, виховує, розважає, соціалізує. Але одна з головних її задач - навчання

Педагогічний колектив школи

 

Підвищення інтересу до вивчення предмету та навчання взагалі; відпрацювання тактики поведінки, дій виконання функцій; відпрацювання навичок конкретних специфічних операцій. Створення ситуації успіху

Розробки уроків, позакласних заходів з використанням технологій.

Врадій Т.А., вчитель початкових класів: матеріали для проведення з казко терапії «Казка в гості завітала»;

Матеріал для проведення батьківських зборів на тему: «Виховання казкою». Відзначена знаком «Вибір редакції». Онлайн-журнал «Відкритий урок»

Технологія особистісно орієнтованого навчання.

Суть: освітній процес будується на навчальному діалозі учня і вчителя, який направлений на спільне конструювання програмної діяльності з урахуванням індивідуальної вибірковості учня до змісту, вигляду і форми навчального матеріалу, його мотивації, прагнення отримати знання самостійно, за власного ініціативою, в ситуаціях, не заданих вчителем.

Педагогічний колектив школи

Розвиток індивідуальних та пізнавальних здібностей кожної дитини;

максимальне виявлення та використання суб’єктивного досвіду дитини; самопізнання та самореалізація особистості школяра.

Розробки уроків, позакласних заходів.

 

Технологія розвитку критичного мислення.

Авт.: колектив науковців Бостонського центру розвитку етики і виховання

Суть: критичне мислення - це здатність людини виділити проблему, яку необхідно розв’язати, самостійно знайти, обробити і проаналізувати інформацію; логічно побудувати свої думки, навести аргументацію; бути відкритим до сприйняття думок інших і одночасно принциповим у відстоюванні своєї позиції.

Педагогічний колектив школи

Розвиток внутрішньої мотивації до цілеспрямованого навчання; формування пізнавальної активності учнів; розвиток критичного способу мислення.

Розробки уроків та позакласних заходів.

Технології інтерактивного навчання.

Авт.: О.Пометун

Суть: спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має за мету створити комфорті умови навчання за рахунок активної взаємодії всіх учнів. Передбачає моделювання життєвих ситуацій.

Педагогічний колектив школи

Розширення пізнавальних можливостей учнів, зокрема у здобуванні, аналізі та застосуванні інформації з різних джерел, перенесення отриманих умінь, навичок, способів діяльності на різні предмети та позашкільне життя учнів.

Розробки уроків та позакласних заходів.

Проектна технологія.

Авт.: С.Т.Шацький

Суть: один із варіантів продуктивного навчання, метою якого є реальне використання, розвиток та збагачення власного досвіду учнів та їх уявлення про світ. Проектування вирішення практичних завдань

Педагогічний колектив школи

Формування умінь здобувати знання самостійно, розвиток умінь використовувати їх для розв’язання нових пізнавальних і практичних

Розробки уроків, позакласних заходів.

Інформаційно-комунікаційні технології навчання.

Суть: підготовка учнів до взаємодії з соціальним середовищем, до самореалізації їх як особистостей через засвоєннякомплексу знань при формуванні компетенцій, пов’язаних з комп’ютерної грамотнотністю, навичками критичного мислення та співробітництва

Личко О.В.- вчитель інформатики і математики,

Малімон І.Л. – вчитель початкових класів,

Павленко Т.В. – вчитель англійської мови,

Аркан К.В. – вчитель фізики та математики,

Колісніченко А.І. – вчитель хімії,

Врадій А.В. – вчитель історії, правознавства та художньої культури

Розвиток в учнів презентаційних навичок; критичного та системного мислення, навичок ефективного спілкування. Опанування комп’ютерними технологіями для вирішення конкретних завдань, дослідження проблем та викоанння проектів. Скорочення часу вироблення технічних навичок учнів

 

Виступ на Хмурівських читаннях, 2008,

2010 р.

Матеріали з досвіду роботи на рівні навчального закладу

Проблемне навчання.

Авт.: Дж. Дьюї.

Суть: створення ситуацій самостійної пошукової діяльності школярів

Врадій А.В. – вчитель історії, правознавства та художньої культури

Штукіна О.С. – вчитель математики

Формування нових знань, умінь і навичок на основі (аналіз, порівняння, зіставлення) наявних знань та умінь

Досвід вивчається

Повідомити про помилкуПереглядів: 664  |  Коментарів: (0)
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Інформація
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 10 днів з дня публікування.