«    Квітень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 

Переглядів: 106  |  Коментарів: (0)

Переглядів: 104  |  Коментарів: (0)

*Як розмовляти з рідними, які не хочуть евакуюватися з потенційно небезпечних територій? Аргументи й методи переконання*

Усі ми зараз хочемо захистити своїх близьких. Прагнемо, аби вони знаходилися в безпечному місці. Однак часто це щире поривання розбивається об небажання самих рідних приймати рішення і виїздити з потенційно небезпечних територій – через страх невизначеності або недооцінку ризиків для власного життя. 


                                                                                                    Переходьте на ДОКЛАДНІШЕ

Переглядів: 3 957  |  Коментарів: (0)

Як працювати з власними негативними установками та негативними висловлюваннями інших на свою адресу.


 

Натисніть ДЕТАЛЬНІШЕ

Переглядів: 131  |  Коментарів: (0)
Переглядів: 118  |  Коментарів: (0)

Дана вправа стане в нагоді батькам, психологам,  педагогам та самим дітям

Подивіться малюнок та попросіть дитину:

Порахувати кількість котиків, що вона бачить;
😸Визначити, який котик їй подобається найбільше. Чому? 
😽Попросіть описати котика, який подобається, та його настрій. 
😿Спитайте, який котик за настроєм відповідає настрою дитини. 
😹Спробуйте з дитиною продемонструвати всі емоції котиків, проговоривши, які емоції котики відчувають. 
😼Проговоріть з дитиною, що могло в котика викликати ці емоції. 
😾Спитайте, які емоції відчуває дитина в закладі освіти, на прогулянці, під час сирен, тощо.

❗️Зверніть увагу, якщо дитина обрала котика, який більше подобається, а потім до своїх емоції - іншого. Якщо вона в описі котика не першою ознакою вказує його вигляд, а, наприклад, його стан (засмучений, веселий, зляканий). 
❗️Зверніть увагу на те, що є за думкою дитини причинами емоцій котиків і що її.
✅ Вправа допоможе м‘яко дізнатися про емоції дитини, її психологічний стан та   та прояви емоцій

 

Переглядів: 196  |  Коментарів: (0)

Вам знадобляться: папір, кольорові фарби/олівці/фломастери, картки "Помагайко"
📎1📎 Скажіть дитині: "А давай намалюємо твій смуток, як він виглядає?"
Нехай дитина сама обере  колір фарби (“Якого кольору твій смуток?”). 
Поки вона малює, не вносите коментарів та пропозицій, можна озвучувати щось на кшталт “Який же у тебе глибокий і сумний сум”. 

📎2📎 Якщо дитині важко і вона просить допомогти, ви можете це зробити, але обов'язково звіряйтеся: Який взяти колір? Це схоже на твій смуток? Що ще додати?

📎3📎 Можна запропонувати дитині розділити аркуш на дві частини: з одного боку зобразити сонечко, з іншого – дощ (він означає смуток). Між ними намалюйте місток. Коли малюнок підсохне, дитина може пальчиками "пройтися" містком від дощу до сонечка, а ви озвучите, що іноді ми сумуємо, але за дощем і сльозами завжди є сонце та посмішки.

 

Переглядів: 117  |  Коментарів: (0)

 З 24 лютого майже 5 мільйонів українців виїхали за кордон для тимчасового перебування. За прогнозами експертів, через постійні обстріли, вимушених переїздів може стати більше.

☝️Тому ми підібрали кілька корисних порталів від ЮНІСЕФ, які допоможуть адаптуватись тим, хто вирішив їхати за кордон:

🔷Інформаційна платформа «ЮНІСЕФ Спільно» — це веб-портал, де сімʼї, які тимчасово перебувають у Польщі, можуть знайти всю необхідну інформацію про життя у цій країні: умови реєстрації; медичної, освітньої, гуманітарної та фінансової допомоги; покращення психологічного стану тощо.
👉 https://spilnoinpl.org/ 

🔷Проєкт «ПОРУЧ» — це онлайн та очні групи психологічної підтримки для підлітків та батьків, чиє звичне життя зламала війна.
👉 https://poruch.me/ 

🔷НУМО!бот — це український чат-бот для батьків із щоденними порадами, вправами, іграми та завданнями для малят віком від 3-6 років. Його можна встановити на Telegram або Viber та налаштувати індивідуально під дитину.
👉 https://bit.ly/3jiCctt   

 

Переглядів: 109  |  Коментарів: (0)