« Грудень 2024 » | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |
10 жовтня в рамках тижня "Українського козацтва" було проведено:
Учні та батьки взяли активну участь у проведені та підготовці заходів.
о6 жовтня 2016 року на базі нашої школи було організовано та проведено ярмарку-акцію "Милосердя", де всі учні школи були активними учасниками та з задоволеням взяли участи у заході. Зібрані кошти будуть витраченими а благодійні справи.
Мета діяльності опорної школи:
Проблемне питання над яким працює опорна школа з основ здоров’я:
Основні завдання опорної школи:
План роботи опорної школи з основ здоров'я, безпеки життєдіяльності
:
У школі були організовані та проведені виховні заходи до вшанування пам'яті жертв трагедії "Бабиного Яру". Було проведено загальношкільний урок, пам'ять загиблих вшанували хвилиною мовчання. Учні старших класів відвідали районий краєзнавчий музей де було організовано тематичну фото виставку.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
ДО ПРОВЕДЕННЯ 29-30 ВЕРЕСНЯ 2016 р.
«УРОКУ ПАМ’ЯТІ ТРАГЕДІЇ БАБИНОГО ЯРУ
ТА «БАБИНИХ ЯРІВ» УКРАЇНИ»
Україну в ХХ столітті спіткало чимало трагедій, серед яких – Голодомор, Голокост, українсько-польський конфлікт та Волинська трагедія, депортація кримсько-татарського народу. Вивчення цих історичних подій та явищ на основі сучасної методології має великий освітній та виховний потенціал.
У 2016 році виповнюються 75-та річниця трагічних подій Бабиного Яру. Подібно до табору смерті Аушвіц-Біркенау в Освенцимі, Бабин Яр в Україні став символом знищення євреїв Європи під час Голокосту. Тільки за два дні 29-30 вересня 1941 р. тут було розстріляно нацистами близько 34 тисяч євреїв. Декілька наступних років у Бабиному Ярі продовжувалися вбивства десятків тисяч євреїв, а також радянських військовополонених, патріотів – українських націоналістів, ромів (циган), активістів комуністичної партії та інших «ворогів рейху».
Перехід учнів в середню ланку школи породжує ряд проблем. В силу індивідуальних психофізіологічних особливостей особистості десятирічної дитини, процес пристосування до нових умов у кожного школяра проходить по-різному. Він може тривати від кількох днів, тижнів до кількох місяців чи навіть, року, може бути легким і швидкоплинним, а може видатись затяжним і складним. Варто звернути увагу на те, що п’ятикласники стоять на межі зміни провідної діяльності: від учбової (у молодшому шкільному віці) до спілкування з ровесниками (підлітковий вік). Підлітковий вік – це один з найважливіших етапів життя людини, нестабільний та ранимий.
Підлітки особливо чутливі до того, як ставляться до них однолітки. Сама підліткова криза не має симптомів хвороби, але може у гострій стадії сприяти виникненню акцентуацій, неврозів. Ефективність процесу шкільної адаптації значною мірою визначає успішність навчальної діяльності, збереження фізичного і психічного здоров’я дитини.
Ігнорування ускладнень процесу адаптації може призвести до дезадаптації школяра, проявами якої є:
зниження рівня успішності;
підвищена тривожність, збудженість, роздратованість, рухливість;
низька концентрація уваги;
проблеми з поведінкою;
прояви агресії щодо дорослих та ровесників
Рекомендації для батьків:
Допомагайте школяреві у навчанні, особливо у виконанні домашніх завдань.
Розвивайте пізнавальну сферу дитини (увагу, мислення, пам’ять), грайте з нею в ігри на розвиток спостережливості, розв’язуйте кросворди, шаради головоломки.
Розвивайте волю дитини, привчайте її до режиму дня. Використовуйте гумор, але не сарказм та насмішки.
Не порівнюйте дитину з іншими дітьми, особливо якщо вона в чомусь є менш успішною, ніж інші діти.
Підвищуйте самооцінку дитини, частіше хваліть її, але так, щоб вона знала, за що.
Не ставте до дитини завищених вимог, намагайтеся робити їй якнайменше зауважень, використовуйте покарання лише в крайніх випадках.
Використовуйте покарання лише в крайніх випадках.
Будьте для дитини прикладом для наслідування.
Підтримуйте адекватну самооцінку, формуйте реальні уявлення про свої здібності та можливості.
ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ОСВІТУ
Освіта - основа інтелектуального, культурного, духовного, соціального, економічного розвитку суспільства і держави.
Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору,
збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу, підвищення освітнього рівня народу, забезпечення народного господарства кваліфікованими фахівцями.
Освіта в Україні грунтується на засадах гуманізму, демократії, національної свідомості, взаємоповаги між націями і народами.