Врадій Тамара Анатолівна,
вчитель 3 класу,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «Вчитель методист»,
стаж роботи 23 років
Проблемне питання:
Формування образної пам’яті молодших школярів
Малімон Інна Леонідівна,
вчитель 2 класу,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «Старший вчитель»
стаж роботи 26 роки
Проблемне питання:
Формування пізнавальної активності молодших школярів шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій.
Баранчук ВалентинаДмитрівна,
вчитель 1 класу,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «Старший вчитель»,
стаж роботи 42 років.
Проблемне питання:
Роль сучасних ігор в розвитку пізнавальної активності учнів на уроках.
Мартовіцька Лариса Валентинівна
вчитель 4 класу,
спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії,
«Старший вчитель»,
стаж роботи 50 років.
Проблемне питання:
Розвиваюча роль ігор як особливої форми інтерактивного навчання учнів шляхом індивідуалізації навчального процесу.
Пономаренко Галина Анатолівна,
Вчитель 4 класу, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії,
стаж роботи 29 років
Проблемне питання:
Розвиток творчої особистості молодших школярів: індивідуальний і диференційований підходи.
Льоліна Лариса Григорівна,
вихователь групи продовженого дня,
спеціаліст першої кваліфікаційної категорії
стаж роботи 13 років
Проблемне питання:
Ігрова діяльність в групі продовженого дня.
Дубина Марія Олександрівна
вихователь групи продовженого дня,
спеціаліст, стаж роботи 7 років.
Проблемне питання:
Вивчення психологічних особливостей молодших школярів для здійсненн особистісно-зорієнтованого системного навчання.