«    Липень 2024    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
16-02-2015, 10:40 | Автор: Admin | Категорія: Предметні цикли / фізико-математичного циклу

Проблемне питання ШМО:

Підвищення ефективності і якості уроків шляхом впровадження інтерактивних технологій на уроках математики, інформатики та фізики.

 

Голова шкільного методичного об’єднання:

Гукова Світлана Анатоліївна

 

Кількість вчителів шкільного методичного об’єднання: 7

 

Вчителі вищої категорії:

Панченко Тетяна Іванівна

Штукіна Оксана Станіславівна

Ліщенко Лариса Анатоліївна

Гукова Світлана Анатоліївна

Личко Олена Володимирівна

 

Вчителі першої категорії:

Аркан Катерина Володимирівна

 

Спеціалісти:

Хомутенко Максим Володимирович

Переглядів: 5 542  |  Коментарів: (0)
15-02-2015, 14:17 | Автор: Admin | Категорія: Предметні цикли / класних керівників

Виховна проблема

Переглядів: 1 038  |  Коментарів: (0)
15-02-2015, 14:15 | Автор: Admin | Категорія: Предметні цикли / класних керівників

Кредо ШМО класних керівників

Переглядів: 1 427  |  Коментарів: (0)
15-02-2015, 14:14 | Автор: Admin | Категорія: Предметні цикли / класних керівників

Постулати, якими керується ШМО класних керівників

Переглядів: 687  |  Коментарів: (0)
15-02-2015, 14:13 | Автор: Admin | Категорія: Предметні цикли / класних керівників

Склад ШМО класних керівників

Переглядів: 25 978  |  Коментарів: (0)
15-02-2015, 14:12 | Автор: Admin | Категорія: Предметні цикли / класних керівників

Напрямки діяльності

Переглядів: 849  |  Коментарів: (0)
14-02-2015, 18:04 | Автор: Admin | Категорія: Предметні цикли / класних керівників

Напрямки превентивного виховання

Переглядів: 904  |  Коментарів: (0)
14-02-2015, 18:00 | Автор: Admin | Категорія: Предметні цикли / класних керівників

5 січня відбулося засідання шкільного методичного об'єднання класних керінвиків на тему: "Нестандартні форми методичної роботи"

Відбулося засідання ШМО классних керівників


Відбулося засідання ШМО классних керівників

Переглядів: 1 431  |  Коментарів: (0)
23-12-2014, 21:23 | Автор: Admin | Категорія: Предметні цикли / вчителів початкових класів

Члени методичного об'єднання

Врадій Тамара Анатолівна,

вчитель 3  класу,

 спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «Вчитель методист»,

стаж роботи 23 років

 Проблемне питання:

Формування образної пам’яті молодших школярів

Члени методичного об'єднання

Малімон Інна Леонідівна,

вчитель 2 класу,

спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, «Старший вчитель»

стаж роботи 26 роки

Проблемне питання:

Формування пізнавальної активності молодших школярів шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій.

 

 Члени методичного об'єднання

Баранчук ВалентинаДмитрівна,      

 вчитель 1 класу,

 спеціаліст вищої кваліфікаційної   категорії, «Старший вчитель»,

 стаж роботи 42 років.

Проблемне питання:

Роль сучасних ігор в розвитку  пізнавальної активності учнів на     уроках.

 Члени методичного об'єднання

                             Мартовіцька Лариса  Валентинівна                                                                                                                

    вчитель 4 класу,

спеціаліст вищої  кваліфікаційної категорії,

       «Старший вчитель»,

     стаж роботи 50 років.

Проблемне питання:

  Розвиваюча роль ігор як особливої форми інтерактивного навчання  учнів шляхом індивідуалізації навчального процесу.

 Члени методичного об'єднання

 

Пономаренко Галина Анатолівна,

Вчитель 4 класу, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії,

стаж роботи 29 років

Проблемне питання:

Розвиток творчої особистості молодших школярів: індивідуальний і диференційований підходи.

 

        Льоліна Лариса Григорівна,

    вихователь групи продовженого дня,          

   спеціаліст першої кваліфікаційної категорії

    стаж роботи 13 років

      Проблемне питання:

      Ігрова діяльність  в групі продовженого дня.

 

Дубина Марія  Олександрівна

         вихователь групи продовженого дня,    

 спеціаліст, стаж роботи 7 років.

                 Проблемне питання:

  Вивчення психологічних особливостей молодших школярів для здійсненн особистісно-зорієнтованого системного навчання.

 

    

 

Переглядів: 809  |  Коментарів: (0)