№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
24 |
27.04.2020 |
1. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. 2. Підбір матеріалу для онлайн-просвіти батьків, учнів та педагогів. 3. Онлайн консультація з батьками дітей з ООП (Вайбер) 4. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 5. Онлайн-просвіта вчителів «Шляхи послаблення стресу» (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) 6. Складання плану роботи на період карантину (продовження) 7. Робота з педагогами. Арт завдання «Амфора бажань» (Вайбер) 8. Онлайн-просвіта (інформування) батьків «Погана поведінка дитини: причини» (Вайбер) 9. Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару з теми: «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями». |
25 |
28.04.2020 |
1. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. 2. Підбір матеріалу для онлайн-просвіти батьків, учнів та педагогів. (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару з теми: «Педагогічні підходи в роботі з дітьми, які мають аутистичні розлади» 5. Робота з педагогами. Арт-завдання. Техніка «Моя внутрішня країна» (Вайбер) |
2627 |
29.04.2020 |
1. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. 2. Підбір матеріалу для онлайн-просвіти батьків, учнів та педагогів. 3. Онлайн-просвіта (інформування) батьків «Правила поведінки дітей у соціальних мережах» (Вайбер) 4. Онлайн-просвіта (інформування) педагогів, практичні завдання «Стабілізація при стресі від Р.Пекарюк» (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) 5. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 6. Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару з теми: «Олайн - інструменти для створення навчальних відео та скринкастів» 7. Учням: інтерактивна вправа «Розвиваємо уяву» https://learningapps.org/display?v=pvxdtjsi320 (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) |
28 |
30.04.2020 |
1. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. 2. Підбір матеріалу для онлайн-просвіти батьків, учнів та педагогів. (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) 3. Онлайн-просвіта (інформування) батьків «Покоління digital: як виховувати "цифрових" дітей - поради батькам» 4. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 5. Робота з учнями. Арт-завдання для учнів 5-11 класів (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook). Техніка «Скульптура Моя Емоція» 6. Робота з батьками учнів 1-4 класів та їх педагогами. Арт-завдання для учнів 1-4 класів (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook). Техніка «Космічна подорож» 7. Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару з теми: «Арт-терапія в педагогічній практиці діагностичні техніки» |
29 |
04.05.2020 |
1. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. 2. Підбір матеріалу для онлайн-просвіти батьків, учнів та педагогів. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) 4. Робота з учнями. Арт-завдання для учнів 5-11 класів (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook). Техніка «Світ на моїй долоні» 5. Робота з батьками учнів 1-4 класів та їх педагогами. Арт-завдання для учнів 1-4 класів. (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook)Техніка «Сімейна Мандала» 6. Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару з теми: «» 7. Робота на сайті АІС Я-ПСИХОЛОГ |
30 |
05.05.2020 |
1. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. 2. Підбір матеріалу для онлайн-просвіти батьків, учнів та педагогів. 3. Підбір порад батькам старшокласників у правильному виборі професїї. (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) 4. Онлайн-просвіта (інформування) батьків «Дитячі капризи та впертість» (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) 5. Робота з педагогами. Арт завдання «Квітка самозаспокоєння» (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) 6. Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару з теми: «Психологічна готовність дитини до школи : діагностика та рекомендації». (Всеосвіта) 7. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. |
31 |
06.05.2020 |
1. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. 2. Підбір матеріалу для онлайн-просвіти батьків, учнів та педагогів. 3. Онлайн-просвіта (інформування) учнів через мережу Інтернет «Психічний стан підлітків під час карантину: як впоратися з кризою» (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) 4. Онлайн-просвіта (інформування) батьків «Як не поводитися батькам під час підліткового бунту» (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) 5. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 6. Робота з учнями. Арт-завдання для учнів 5-11 класів (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) . Техніка «Квітка самозаспокоєння» 7. Робота з батьками учнів 1-4 класів та їх педагогами. Арт-завдання для учнів 1-4 класів . (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) Техніка «Фантастична картина»» 8. Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару з теми: «Діагностика психологічної готовності 4-х класів до переходу в середню школу». (Всеосвіта) |
32 |
07.05.2020 |
1. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. 2. Підбір матеріалу для онлайн-просвіти батьків, учнів та педагогів. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Робота з педагогами. Арт завдання «Я у вигляді рослини» (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) 5. Робота на сайті АІС Я-ПСИХОЛОГ 6. Онлайн-просвіта (інформування) батьків «Як вижити поруч з підлітком: 10 порад психолога батькам» (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) 7. Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару з теми: «Запобігання торгівлі людьми». (Едера) |
33 |
08.05.2020 |
1. Заповнення журналу обліку роботи практичного психолога. 2. Підбір матеріалу для онлайн-просвіти батьків, учнів та педагогів. 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Робота з учнями. Арт-завдання для учнів 5-11 класів . Техніка «Я у вигляді Кола» (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) 5. Робота з батьками учнів 1-4 класів та їх педагогами. Арт-завдання для учнів 1-4 класів Техніка «Наші долоні» (сторінка соціально-психологічної служби на шкільному сайті та на шкільній сторінці у facebook) 6. Самоосвіта. Проходження онлайн-вебінару з теми: «Заклади освіти в умовах пандемії» |