| « Листопад 2025 » | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 
Це завдання-головоломка допоможе дитині потренувати увагу, логіку та зорову пам’ять, а також добре вивчити таке геометричне поняття, як квадрат, навчившись вирізняти його навіть у складних перетинах ліній і фігур. Дитині пропонується подивитись на картинку та порахувати кількість квадратів. При цьому вона має проявити кмітливість і здогадатися, що перетини даних геометричних фігур утворюють нові квадрати (різні за розмірами та розташуванням). Усього після підрахунку повинно бути сорок квадратів.