№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Примітка |
|
1 |
16.03. 2020 |
1. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантин. 2. Робота з документацією. 4. Співпраця з батьками 10 класу з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в групі Viber. 5. Опрацювання фахової літератури. |
|
|
|
2 |
17.03. 2020 |
1. Робота зі шкільною документацією 2. Участь у нараді при директору 2. Онлайн робота з вчителями щодо дистанційного навчання/вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу. 3. Опрацювання фахової літератури. 4. Робота над складанням звернення до соціальних служб. 5. Прибирання кімнати. |
|
|
3 |
18.03. 2020 |
1. Робота з документацією. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 2. Самоосвіта 3. Індивідуальні консультації для учнів 10 класів в онлайнрежимі. 4.. Виготовлення брошур для учнів школи «Як захистити себе від корона вірусу» . 5. .Розповсюдження листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків, сайту школи. |
|
|
4 |
19.03. 2020 |
1. Пошук онлайн-тестів для учнів 5-11 класів з психології. 2. Реєстрація онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта». 4.Перегляд соціальних відеороліків про здоровий спосіб життя 6. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару « Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради» який відбудеться 19 березня о 18:00 на освітньому порталі «Всеосвіта». |
|
|
5 |
20.03. 2020 |
1. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. 2. Підбір завдань для учнів 9-11 класів в умовах навчання дистанційної форми навчання з психології та виставлення на сайті школи. 3. Дистанційна онлайн-консультація для учнів 10 класу з питань координації дистанційного навчання. 4. Корекція виховного плану на ІІ семестр. 5. Пошукова робота в мережі Інтернет, пошук ідей для оформлення буклетів |
|
|
6 |
30.03. 2020 |
1. Розробка і оформлення матеріалів для заняття з дітьми які знаходяться на індивідуальній формі навчання. 3. Пошук проходження онлайн-тестування до ЗНО для учнів 10-11 класів. Відправлення онлайн-силок на сайт школи (сторінка соціально-психологічної служби) 4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам. |
|
|
7 |
31.03. 2020 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 2. Робота з документацією. 3. Дистанційна індивідуальна робота з батьками «Стабілізація емоційних станів у дитини». |
|
|
8 |
01.04. 2020 |
1 Робота з планом роботи 2. Підготовка матеріалу до випуску стіннівки «ЗНО 2020» 3. Самоосвіта практичного психолога. Завантаження авторських розробок занять на освітній платформі «Всеосвіта». 4. Систематизація документації. |
|
|
9 |
02.04. 2020 |
1. Заповнення протоколів діагностичних обстежень 2. Підбір завдань для учнів 10 класу в умовах дистанційної форми навчання з психології. 4. Самоосвіта практичного психолога 5. Дистанційна індивідуальна робота з учнями та батьками «Дитячі страхи і пандемія». |
|
|
10 |
03.04. 2020 |
1. Робота з документацією. 2. Підбір завдань для учнів 1-5 класів в умовах дистанційної форми навчання з психології. 3. Самоосвітня робота в мережі Інтернет на сайті «Всеосвіта». 4. Робота над соціальним паспортом школи |
|
|
11 |
06.04. 2020 |
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3.Підбір матеріалів для проведення заходів з теми «Рання вагітність для учнів 10-11 класів». 4. Психологічні передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети). 5. Консультації в ІРЦ. |
|
|
12 |
07.04. 2020 |
1. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами практичного психолога 3. Робота з методичною літературою. 4. Розробка психодіагностичного інструментарію, тестових бланків. 5. Робота з документацією. |
|
|
13 |
08.04. 2020 |
1.Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами практичного психолога. 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня». 5. Робота зі шкільною документацією. |
|
|
14 |
09.04. 2020 |
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом. 2. Робота з методичною документацією. 3. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня». |
|
|
15 |
10.04. 2020 |
1. Відеоперегляд і відправлення силки учням для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» (https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug) 2. Дистанційні онлайн-консультації учням, батька, учителям «Профілактика стресів» 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 5. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. 6. Робота з документацією.
|
|
|
15
|
13.04. 2020 |
1. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Психологічна готовність дошкільнят до навчання в школі» 2. Робота в мережі Інтернет над психологічною літературою «Психологічна підготовка до ЗНО» 3. Підготовка бланків до анкети «Хто твій друг» 4. Індивідуальні консультації для батьків, учнів які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 5. Робота з документацією |
|
|
16
|
14.04. 2020 |
1 Пошук в мережі Інтернету цікавої інформації та завдань до тижня психології 2. Відеоперегляд і відправлення посилання учням для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко (https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug) 3. Відео перегляд та відправлення посилання учням «Як ваш телефон змінює вас» https://www.youtube.com/watch?v=j3y4HA4pRXo https://www.youtube.com/watch?v=OrNYFm3GYoQ 4. Дистанційні онлайн-консультації учням, батька, учителям «Профілактика стресів» 5. Підготовка та розробка тренінгових занять стосовно психологічної готовності до ЗНО |
|
|
17 |
15.04 2020 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога і складання плану роботи на карантині. 2. Дистанційні онлайн-консультації учням, батька, учителям «Що потрібно знати про коронавірус». 3. Підвищення професійної майстерності шляхом прослуховування вебінару, на сайті «Всеосвіта». 4. Методична робота |
|
|
18 |
16.04. 2020 |
1. Робота з документацією практичного психолога. 2. Опрацювання Наказів МОН, методичних рекомендацій. 3. Робота над річним звітом практичного психолога |
|
|
19 |
17.04. 2020 |
1. Заповнення журналу роботи практичного психолога. 2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом. 3. Інформування батьків, учнів через мережу інтернет «Антивірусна психологічна Аптечка» підтримуючи курси: підбірка ігор, статей, сімейних фільмів. 4. Робота над річним звітом соціального педагога |
|
|
20 |
21.04. 2020 |
1. Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта», перегляд вебінарів. 2. Робота з документацією практичного психолога. 3. Пошук профорієнтаційних онлайн-тестів, для учнів 9,11 класів. Відправлення онлайн - силок у робочі діалоги в соціальних мережах. 4. Робота з психодіагностичним інструментарієм. 5. Розробка та підбір заходів, щодо формування здорового способу життя в учнівському середовищі. |
|
|
21 |
22.04. 2020 |
1. Робота з документацією практичного психолога. 2. Підготовка інформації «26 способів зайняти дитину вдома під час карантину». Іінформування батьків через мережу інтернет. 3. Дистанційні індивідуальні консультації учням, батькам, які опинилися в складних життєвих обставинах (в телефонному режимі, через Viber) 4. Робота з сайтами «Самоосвіта», «На Урок», перегляд вебінарів |
|
|
22 |
23.04 2020 |
1. Робота з документацією практичного психолога. 2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації учням і батькам (за запитом). 3. Самоосвіта в мережі інтернет на сайті «Всеосвіта», перегляд вебінарів 4. Постійне оновлення сторінки соціально-психологічної служби шкільному сайті |
|
|
23 |
24.04. 2020 |
1. Корекція плану роботи практичного психолога на ІІ семестр. 2. Опрацювання фахової літератури. 3. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). 4. Заповнення журналу роботи практичного психолога. 5. Постійне оновлення сторінки соціально-психологічної служби шкільному сайті |
|