| « Листопад 2025 » | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Сьогодення диктує свої правила, люди заручники умов, в яких доводиться перебувати. Актуальність даного питання можна пояснити недостатньою підтримкою вчителів та профілактикою емоційного вигорання в умовах воєнного стану. Тому з освітянами ліцею було проведено дослідження за методиками:
- авторська анкета "Розуміння педагогами явища «емоційного вигорання»"; - методика «Дослідження синдрому «вигорання» (Дж. Гринберг); - методика діагностики професійного вигорання (MBI) К. Маслах і С. Джексон, адаптовану Н. Є. Водоп’яновою та Є. С. Старченковою; - методика «Діагностика рівня емоційного вигорання» В. Бойка.
Та проведено заняття з елементами тренінгу "Педагог у воєнний час: психологічна підтримка та самодопомога", на якому ознайомлено педагогічних працівників із результатами опитування та надано практичні рекомендації щодо подолання емоційного вигорання.