Навчальні предмети | Форма роботи |
Інформатика |
Дякую за роботу під час карантину. |
Англійська мова |
<!--StartFragment -->
стр.157(вивчити країни і національності), Впр.2 стр.161(в) читати , перекладати(переклади у письмовій формі) (a)- письмово Впр.3 стр163(чит.,перекладати у письмовій формі) Впр.4стр. 164(письмово) Слова стр.164(вивчити). Завдання виконати на понеділок. <!--EndFragment -->
|
Історія Правознавство Громадянська освіта |
Завдання |
Основи здоров’я |
Для перевірки письмових завдань використовувати:
з 27.04 Опрацювати §29-30 Виконати: завдання 1 ст.147 (письмово). |
Трудове навчання
|
Виготовлення декоративних квітів із паперу. Фото готового виробу скинути на зазначені адреси. |
Біологія |
Тема: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових рослин) ст. 170 підручника. Виконати в звичайному робочому зошиті за інструкцією з підручника.. ( мохи, малюнок 169, зозулин льон, ст.157; папороть, малюнок 162,щитник чоловічий ст.162; покритонасінні, малюнок 89, фіалка ст.81.)
Тема на вибір : «Значення рослин для існування життя на планеті Земля» «Значення рослин для людини»
Тема: Визначення видів кімнатних рослин придатних для вирощування в певних умовах. ст. 190-191. Виконати в звичайному зошиті за інструкцією з підручника.
|
Українська мова | |
Українська література |
|
Математика |
06.04. Виконати №1379, 1383 07.04. Виконати №1385,1396 08.04. Виконати №1398,1404 09.04. Самостійна робота 13.04.Завдання для перевірки знань №9 ст.249. 14.04.Опрацювати &51, виконати №1464.1465, 1468. 15.04.Виконати № 1470,1472,1474. 16.04. Опрацювати &52,виконати №1480,1481,1483. 20.04. Виконати №1485,1487,1489. 21.04. Опрацювати &53, Виконати № 1495,1497,1499. 22.04. Виконати №1502,1505,1508. 23.04. Виконати №1512,1518,1521. |
|
|
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА |
Кожного дня виконувати загально розвиваючі вправи. |
|
|
Образотворче мистецтво |
07.04 Особливості історичного, міфологічного, релігійного, батального жанрів. Завдання: с. 147 – с. 159, намалювати малюнок на вибір (міфологічного, релігійного чи батального жанру). 14.04 Виділення композиційного центру у сюжетно-тематичній композиції. Завдання: намалювати схему розміщення композиційного центру у сюжетно-тематичній композиції, використовуючи інтернет мережу для пошуку інформації. 21.04 Використання різних технік для створення сюжетно-тематичних композицій в історичному жанрі. Завдання: створити сюжетно-тематичну композицію в історичному жанрі, використовуючи техніку аплікація. |
Географія |
|
Музичне мистецтво
|
Завдання 27.04
|
Зарубіжна література
|
Ст. 205 1-2 рівень (письмово) Написати твір (тема на ст. 205)
З 27.04 Ст. 208-210 (написати конспект)
з 18.05 Ст. 208-209 (прочитати) |