Навчальні предмети | Форма роботи |
Інформатика |
Дякую за роботу під час карантину. |
Українська мова |
Google class. Код класу - szf2tch |
Українська література |
Google class. Код класу- zxrwpuy |
Математика |
Дякую за роботу під час карантину.
|
Англійська мова |
<!--StartFragment --> правило стр. 167(опрацювати), Впр.4стр.168(письмово) Впр.2 стр.172(письмово, а також читати, перекладати), Впр.3 стр.173 (письмово ), Слова стр 173(вивчити). Завдання виконати на п`ятницю . <!--EndFragment -->
|
Історія Правознавство Громадянська освіта |
Завдання |
Природознавство |
Опрацювати
Виконати: вправу 6 ст.172(письмово)
Для перевірки письмових завдань використовувати:
Вайбер 096 99 33 099 Опрацювати §40-44 Виконати: вправу 5 ст.188, тестові завдання ст.194(письмово)
з 27.04 Опрацювати §45-48 Виконати: практичну роботу ст.210(письмово) |
Основи здоров’я |
Завдання 132-133, усно.
Опрацювати §23-26 Виконати: моделюй ситуацію ст.153(письмово).
з 27.04 Опрацювати §27-29 Виконати: завдання 4 (таблиця ) ст.163, завдання ст.170(письмово). |
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА |
Кожного дня виконувати загально розвиваючі вправи. |
Образотворче мистецтво |
17.03 Тема: Зв’язок образотворчого мистецтва з іншими видами мистецтв (музикою, літературою). Ілюстрація до казки. Завдання: намалювати ілюстрацію до казки. 31.03 Тема: Зв’язок образотворчого мистецтва з іншими видами мистецтв (театром, цирком, кіном). Афіша цирку. Завдання: намалювати афішу цирку
07.04 Особливості засобів художньої виразності різних видів мистецтв. Завдання: с.109 – с. 111 читати, створити рельєфний виріб с.110 – с.111. 14.04 Образотворчі композиції, які відображають взаємозв’язок між різними видами мистецтв. Завдання: опрацювати с.147 – с.151. 21.04 Створення роботи “Парк розваг” (логотип назви, емблема, карта парку з піктограмами). |
Музичне мистецтво | |
Зарубіжна література |
З 13 по 17 квітня
З 21.04 Ст. 204-219 прочитати
З 27.04 Написати листа Алісі або твір «Якби Аліса була моєю подругою...»
з 18.05 Ст. 220-224 (прочитати) |